♥♥♥

♥♥♥

wtorek, 22 września 2015

ULUBIEŃCY WRZEŚNIA

Hej!!! :-)




Z racji tego, że zostało tylko parę dni do końca września postanowiłam zrobić post z ulubieńcami.

                           KATEGORIA : SERIALE I FILMY



W tym miesiącu na maksa uzależniłam się od serialu " Czas honoru". Nie chcę go streszczać, bo pewnie bym się rozpisała, ale jest to jeden z najlepszych polskich seriali jakie oglądałam!!














                         FILM: GWIAZD NASZYCH WINA







Pewnie już każdy z was oglądał ten film. Ja zawsze odkładałam go na ostatnią chwilę i dopiero wczoraj go obejrzałam i jestem zaskoczona, bo film jest naprawdę cudowny :-)

KATEGORIA: KSIĄŻKI


                                                                              
W tym miesiącu przeczytałam książkę Kierii Cass " Następczyni". Jest ona okej, ale nie urzekła mnie ona w 100 % ale jest spoko :-)                               

KREM BB



Nic dodać nic ująć. Mega nawilża i pielęgnuje twarz ♥

OBUWIE


Fajne, wygodne buty " roshe run", które używałam we wrześniu bardzo często. Lecz mimo wszystko moim zdaniem nic nie przebije conversów albo air maxów :-)



Jak tam u was? Ja, kończąc post dodam, że jestem przeziębiona i w tym tygodniu w szkole nie byłam, więc mam trochę zaległości? A u was jak pierwsze tygodnie w szkole mijają? ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz