♥♥♥

♥♥♥

wtorek, 18 sierpnia 2015

Aparat ortodontyczny cd.

Ahoj !!!


Zapraszam na dalszy ciąg " opowieści o aparacie ortodontycznym" :D




                                                        Pierwsza wizyta
Miałam oczywiście wcześniej wizyty u ortodonty, lecz związane one były z aparatem " ściąganym".
Opowiem wam co "działo się" na mojej pierwszej wizycie związanej z aparatem stałym na górę zębów.




A więc najpierw pani zrobiła mi odlew na górę i dół szczęki, żeby wiedziała jak założyć aparat. Odlew to taka maź w foremce xD ( Nie wiem za bardzo jak to opisać) i musiałam czekać parę minut aby ta substancja stwardniała w mojej szczęce. Potem tą substancję wyciągała i w taki sposób miała tak jakby rzeźbę moich zębów :D






Pod koniec wizyty pani zakładała mi takie gumeczki na ostatnie zęby, żeby przez tydzień zęby już się trochę przesunęły :)




Koszt wizyty : 150 zł








                                            Zdjęcie na pożegnanie morza :( Bajooo <333



                                                                            Loovki, kisski i uściski <333

2 komentarze:

  1. Świetny post! :)
    obserwujemy?:*

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze współczuję, nigdy nie miałam aparatu chociaż nieraz to ładnie wygląda :) świetny blog!
    liczę, że zajrzysz tez do nas: podhalanskieblogerki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń